Passar på

GodMorgon!
Passar på att blogga en snabbis medans jag hinner. Dagarna går så fort att man hinner inte ens märka av det så är det kväll igen! :) Nåväl idag har vi vaknat kl 8 jag & Benjamin, pappa J är ju och jobbar så vi är ensamma denna vecka. Och så har vovvarna rastats, har pumpat ena bröstet ( kvällsmat till gossen ) , diskat & kokat bröstpumpen, Benjamin har gymat & ätit & sovit en liten stund för att vakna just nu när jag sitter här och skriver! :) Pumpar tissemjölk till han varje kväll just för att pappa J ska få tillfälle och ge mat åt han och sen för att han annars hänger vid tissen o snuttar på den nästan hela kvällen vilket resulterar i väldigt öma bröstvårtor. Och så har jag märkt att han håller sig mätt under längre tid, somnar oftast mellan 20-21 och vaknar inte förrän vid 3-4 för första matningen, vilket jag tycker är helt super för då får man själv också sova en lite längre stund. Igår blev gossen 4 veckor ung ;) Och man märker såna stora förändringar ju äldre han blir. Nu ler han jätte mkt när man pratar med han & han försöker ju prata tillbaka men ännu har han inte förstått hur man ska få ut ljud :) Han är vaken mkt längre stunder under dagen, följer med blicken & studerar allt runtomkring . . Våran älskade Banjmanin! ♥


Dagarna går och ute har det helt plötsligt blivit jätte kallt, därför införskaffades en ny vinterjacka igår från intersport. Är helnöjd med den. Nu fattas bara vinterskor. Vill ha ett par uggs kopior men på skopunkten hade alla små storlekar i svart redan tagit slut så ska se om jag hittar på nätet, nånstanns där man inte behöver väntar till december de vill säga! ;) Igår vägde jag gossen föresten och numera väger han 4650g :) jodå han växer så det knakar. Vi invigde nya kläder igår också i storlek 62, lite lite stora men dom gick & han blev så fin! :)



Först ville man inte visa upp kläderna . .


Men när man fick tutten så gick det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0