Lördagen den 10 oktober

Hejjje alla . . .
Tänkte bara skriva lite fort . . jaa skriver alltid nuför tiden lite fort ;) Nåväl dagarna dom går här hemma & vi spenderar dom med att gå vagnpromenader, leka med babygym, mata gossen, bada gossen, byta blöjor, skratta & prata med gossen, tvätta massor med kläder, hälsa på hos folk & även titta en film då & då! Och vad kan vara härligare än det? Mja okej skulle ju kunna skippa tvätten men allt annat gör jag med glädje! :) Idag ska vi åka till kalix & äta middag hos J´s syster, vi ska laga fyllda champinjoner med bacon & ugnsbakad potatis . . så mumsigt kan verkligen rekomendera! Blir eventuellt film när vi kommer hem om vi inte är för trötta, som vi annars brukar vara. Imorgon är det söndag & vad som bjuds då har jag ingen aning, får se imorgon helt enkelt!

Nu ska jag hoppa ur handduken och klä på mig & göra mig iordning! Hoppas ni får en trevlig lördag allesammans! Kram Carita






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0