Godmorgon torsdag!

GodMorgon!
Idag är det plusgrader ute, 4 för att vara lite mer specifik. Lite skönt faktiskt har ju varit ganska kallt den senaste tiden! Igår hände det inte så himla mkt, satt hemma mestadelen av dagen. Men åkte en sväng på kaffe hos Benjamins kusiner så det var skoj! :) Dagens planer är att gå ut o promenera & så ska jag åka en sväng till mina föräldrar lite senare. Sklle behöva åka in till stan o köpa en 2 års present åt yngsta brorsonen som fyller år imorgon! På tal om annat så har Benjamin fått in ganska bra rutiner, somnar varje kväll mellan 20-22 äter sista gången ungefär klockan 21 & vaknar nästa gång mellan 02-04 för att äta och sen igen mellan 06-07 för nästa måltid . . Tycker han är såå duktig & snäll :) Han har sovit mkt mer dom senste dagarna på dagen också, han har ju börjat prata mer o mer o tränar nacken mer & det tar på krafterna så mer sömn behöver han, det märker man! Han ligger o sussar sött där nere nu också i skrivande stund efter att bara varit vaken för blöjbyte & mat.

I veckan kanske jag får klippt mitt hår, ska bli så skönt. Behöver verkligen klippa upp nån frisyr, det bara liksom "hänger" just nu & luggen har växt ut. Vet inte alls hur jag vill ha det mer än att det ska synas att jag klippt det men ändå ska längden vara kvar, vill inte bli korthårig igen! Nåväl ska ta o kika runt lite på nätet innan gossen vaknar! :)

Ha en toppen torsdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0