Toppenkväll!

Goddagens  . . .
Halloween partyt igår var toppen och jag hade riktigt kul. Kvällen började hos Sofia och sen vidare till mattila bygdegård och därifrån sen vidare till sportbaren. Det var roligt att se att så många var utklädda i år . . jag tror vi börjar anama halloween trenden här i lilla happis! ;) Bilder kommer sen, min kamera är hos Soffi ännu och så tog jag inte heller alltför många bilder igår så jag få sno från andra! :) Nåväl tänkte bara ge en liten kort rapport om kvällen igår . . . .
Nu ska jag kika runt lite innan vi åker till stan & köper "bakis" mat . . inte för att jag är ett dugg bakis!

Kram Carita



Föresten det är redan 1 november . . snart är det juuuul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0