Tisdag 3 november

Hejsan & GodMorgon :)

Igår hade vi riktigt tråkigt väder ute och ser ut att bli lika tråkigt idag också. I all tristess så sprang jag in på ikea för att förgylla min dag ( nog för att Benjamin förgyller den varje dag den älskade ungen ) men nu pratar vi inrednings mässigt ;) Köpte nya lack hyllor, sånadär små som dom fått in, en ram för tre bilder & stearinljus & doftljus! :) Måste bunkra upp med ljus nu till höst/vinter . . går juså mkt såhär års. Ialf hyllorna o ramen ska hängas upp i matrummet så ni ska få se bilder sen. Tänkte köpa två ramar till två av hyllorna i samma bruna färg men det var slut och det står inte på hemsidan när dom ska få in mer, så jag får helt enkelt vänta! Nåväl nog om det. Igårkväll fick vi ge lite modersmjöls ersättning åt gossen, han åt o åt o åt & till slut hade jag inget kvar att ge så det var ju tur att man hade ersättning hemma, mycket bra i nödfall! Har inte märkt nå skilland på att han skulle bli hård eller nå sånt i magen utav den men det kan ju komma, man vet ju aldrig med han äter då på & tycker det är lika gott som mammas mjölk! :)

Nu vakna gossen men jag kikar in lite senare igen!
Hoppas ni får en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0