SovMorgon tisdag

Heeej . . Idag har vi fått sovmorgon, vaknat först kvart i tio! :) Det kan vara skönt ibland även om jag känner att jag inte riktigt behöver sova sålänge . . Gossen sover ju så bra genom nätterna, vaknar bara en gång & nu har han till och med sovit hela natten två ggr! :) Man får vara gald så länge det varar, vet ju att det kan ändras! Nåväl idag har vi inga desstomer planer mer än promenad och mathandlande i stan. Väntar bara på att dom ska ringa från sjukan angående vaccinet på svininfluensan som vi nu bestämt att vi ska ta. Är inte så brydd om jag själv drabbas utav den men det vore hemskt om nån av oss smittade gossen, han är ju så liten ännu och man vill inte att han ska få det! Så därav har vi bestämt oss att ta vaccinet . .

Nåväl tränade lite smått igår & inte känns det nånstans idag . . antar att jag får ta i lite hårdare. Vill inte anstränga magen alltför mkt i början, utan tar det lugnt men benen däremot ska jag träna lite mer. Vet ni hur sugen jag var på kakor & chokladpuddingen vi har här hemma . . det är lätt att falla för frestelsen när man har sånt hemma, därför har jag bett J att äta upp det ;) Hahah näe men är fast besluten i att komma i form & vet att jag kan hålla det! Det är bara jobbigast dom första dagarna när man fortfarande har sockersuget. Idag ska jag ladda upp med frukt och nyttigheter till veckan, godiset är till för helgerna! :) Nu ska jag ta & klä på mig promenad vänliga kläder & sen ut i frisk luften med Benjamin & Bonus!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0