Godmorgon torsdag

Torsdag redan? Det var ju nyss måndag :) Nåväl idag har vi vaknat just efter kl 8 och hörde lillen göra världens brak i brallan så jag plockade upp han och byte blöja. Han vaknade till ett tag, satt och kollade på oss när vi drack kaffe & log titt som tätt och sen somnade han om  . . & sover gör han ännu!
Jag passar på att blogga & kika på lite kläder på H&M  . . gossen behöver lite kläder, sambon behöver också lite nytt & jag såklart behöver ju alltid nånting nytt ;)

Idag har jag bestämt mig för att komma igång med tränngen, lite sakta såhär i början. Har ätit gott i princip varje dag sen förlossningen och nu är det slut på det! Kanske blir en ikea fika med Sofia om hon inte blivit alltför förskyld! Mmm kom på mig själv att jag just skrev att nu är det slut med massa gotta varje dag och så skriver jag precis efter att det kanske blir en fika på ikea :) Haha . . Mmm men okej det får bli en liten liten ini mini fika då isåfall ;)

Igår hade gossen en riktigt bra dag, log och skrattade massor hela dagen, på kvällskvisten satt han i sin babysitter och bara kollade på mig o log medans jag bläddrade i tidningen :) Han har föresten kommit på att han har två händer. Sitter facinerat och tittar på dom om dagarna :) Det är så roligt att se hur han utvecklas å man märker på engång då han lär sig någonting nytt!

Julen knackar ju på dörren snart & det är dags att börja julhandlingen inom kort. Iår har vi ju massa julklappar att handla :) Inte för att gossen förstår sig på dom ännu men lika viktigt är det att han får julklappar för det! :) Nu ropade sambon att gossen vaknat & vill ha mat så nu får jag avsluta här förnu . . .Se ya´ll later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0