Dumlekakor 3 gången gillt

Aaa, det blev inte helt lyckat dom två första gångerna, gjorde för stora bollar ;) Står ju små bollar men små kan ju uppfattas olika av oss alla ;) Haha Nå tredje gången gillt blev det & nu blev dom ätbara! Tänkte baka lussebullar idag men glömde saffranet som för övrigt är svindyrt iår, bäst man lyckas första gången :) & så glömde vi kesellan. Nå vi tar det nån annan dag, måste ändå städa lite eftersom jag inte hann med det igår! Sitter o kikar runt lite på nätet efter julklapp till min älskling, har några alternativ som jag funderar på & tror nog att denna gång har han ingen aning om vad det kan vara :) exakt så som jag vill ha det! Gossen ligger o sover ännu, han var ju vaken till kring 23 igårkväll, stonkade o hade sig i sängen hur länge som helst så nu tar han igen sömnen. Mmm nu tror jag att jag minsann ska äta lite frukost, börjar bli smått hungrig här.

Hoppas ni får en fin fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0