What a nice day

Good moorgon allihopa! Hoppas ni alla sovit gott och är utvilade. Det är jag efter 10 timmars sömn & det känns extra härligt idag! :) och huvudvärken som jag hade igår hela kvällen är väck, skönt det också! Måste vara järnbristen som inte blivit som den ska ännu. Ute är det soligt och varmt igen och fåglarna kvittrade på när jag var ute med vovvarna nu på morgonen. Man får sån längtan till sommaren, även om den bara är ett stenkast ifrån oss. Idag ska jag ju som ni vet till frissan och sitter här och vill att tiden ska gå megafort så klockan ska slå 15.00 ;=) Ska åka i god tid så jag hinner tanka bilen och kika lite i tidningarna ifall jag hittar nån frisyr som faller mig i smaken. Vet ju redan att jag ska ha lugg men resten av håret då?

Önskar er alla en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej så kan man ju också göra :D



Lycka till hos frissan, då blir det bildbevis på resultatet sen va? :)

2009-05-13 @ 09:34:48
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0