Tröttmössa på en fredag

Ännu en dag har bara passerat förbi sådär i  turbo fart. . . Jag har varit till Granås med mamma och köpt lite mer blommor. Fick även två buskar som jag ska plantera imorgon för idag orkar jag helt enkelt inte. Hade stora planer på att städa kåken och göra både det ena och andra men man har inte riktigt samma ork & fart med en liten en i magen! :)
Har i alla fall hunnit med en del, bytit sängkläder, tömt diskmaskinen, tvättat kläder & hängt på tork, planterat lite blommor o vart ute med hundarna på gården. Nu är jag super duper uber trött & ryggen värker utav fasiken men det gör inget för det har varit en rolig dag! På vägen till granås såg vi 2 älgar, 5 harar, 4 renar, och 1 räv . . fattades bara björnen ;=) Gjorde till och med fynd i min skinnjacka, hittade 170 kronor, sånt är alltid kul! :)

Nu ska jag läsa lite bloggar medans jag väntar på min osthamburgare från frasses. Men först lite foton på blommorna!







Det ser kanske ut som om det är lite blommor men dom växer och blir större med tiden. Förra gången satte jag för mkt så det hängde över en massa! :) Man lär sig . . .

Kommentarer
Postat av: Josse

Fina blommor! Till veckan tänkte jag åka och köpa blommor till vår balkong, har man ingen trädgård får man pynta balkongen istället :)



Haha det var verkligen djur-rikt ute idag. Norrland alltså ;) Kram

2009-05-29 @ 19:50:10
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Tack så mycket!

Vilka fina blommor :)

2009-05-30 @ 09:56:35
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0