Torsdag 28 maj

Hejsan alla . .
Det har varit en full späckad dag återigen. På morgonen åkte jag och min mamma & handlade lite uteblommor. Hon var även snäll som köpte blommor till mig som inte hade råd ännu, Tack så mkt! :=) Så imorgon ska dom planteras i krukor. Klockan kvart i två hade vi träffen på gamla BB i kalix om smärtlindring. Men började fundera där mitt i allt om vi inte hamnat på fel träff eller något för vi skulle ju pratat om smärtlindring och hon visade mest bilder på synderby sjukhus och vad som händer när det väl är dags för förlossning. Vilket som så var hon i alla fall jätte bra och berättade allt så noga så nu har man något hum om vad som komma skall och hur allt går till. Efteråt åkte vi hem en sväng för att gå ut med vovvarna & sen åkte vi till J´s farmor & efter det till affären och handlade lite mat. Väl hemma bestämde jag mig för att gå ut och gå med vovvarna en sväng efter flera dagar utan lång prommis. Har ju som unte haft större lust att promenera i det vädret som varit. Nu sitter jag här med värkande fötter och en trött skalle :) . . . Ska bara visa er baby kläderna som kom på posten idag från H&M innan jag går ner och läser nyaste Chic tidningen! Lite vardagslyx

 




Kläderna är i storlek 62 men ändå så pluttigt små :)
Bebisen har varit lite extra vild idag i magen, speciellt på höger sida.:) Det går inte att beskriva känslan, den måste upplevas själv! Men härligt var det! ♥


Nu dags för lite Chic läsning!




Kommentarer
Postat av: Josse

Det är gott med biskvier, mmmh :) Du hade kunnat komma förbi när du var i kalix hade du fått smaka hihi.



Söta kläder till bebben! :) Kram

2009-05-28 @ 20:46:26
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0