Sol i flaska

Ville ju åka och sola på solariet några gånger innan sommaren, bara för att ge färgern en lite spark åt rätt håll men det blev ju aldrig av. Men ska ta och göra det några få gånger nu i maj & sen tänkte jag börja smörja mig med bus i stället. Tycker att vanliga bus ger för mycket färg till en för vinter blek hud alldeles sådär i början så jag brukar smörja mig med Doves summer glow som ger en lätt lätt brunton på huden & som jag tycker funkar fint. Enda är väl att man får smörja sig kontinuerligt för att färgern ska hålla. Sen på sommaren så låter man ju den riktiga solen göra det mesta av jobbet. Men kom ihåg, glöm inte solkrämen det är inte värt att bränna sig i hopp om att det sen ska bli en fin bränna utan det enda den gör är bränner sönder huden som sen flagnar bort & blir vit igen! Tro mig har testat det & det funkar ej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0