Överlevde dagen

Överlevde dagen utan en middagslur, konstigt nog! Måste ju vara den härliga sommar solen som håller mig pigg och glad! :) Idag har det varit riktigt hett ute och dagen har spenderats i mestadels utomhus och fikade min andra frukost ute för första gångem. Till middag blev det grillat och även den avnjöts ute . . Sommar sommar, finns det nåt bättre? :=)
Men tror nog att jag måste byta solskydd, får massa konstiga prickar utav det på armarna. Får ta och fixa det snarast!

Har ni haft en fin och trevlig dag ute i solen? :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha jag och min sambo som annars är rätt morgonpigga har börjat sova jättelänge istället, i helgen snarkade vi på till 10 :P Vi passar på istället medans vi kan typ ;)



Det är inte solexcem du fått på armarna? För det brukar bli som prickar som kliar som bara den, fick det för ett par år sedan men sen har det inte kommit tillbaka.

2009-05-18 @ 22:09:19
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0