Nyss hemkommen

Spenderat hela dagen i stan idag. Först hade vi ombesiktning eftersom den inte gick igenom förra gången men det gjorde den nu så det kändes skönt! :) Sen hade vi en massa dötid innan träffen på försäkringskassan så vi körde runt, kikade runt lite på elgiganten och bara fördröjde tid. Efter träffen åkte jag iväg och solade ett litet tag, 10 minuter för att vara exakt och kände efter det att kroppen skrek efter mat & dricka så det blev en snabb korv på shell :) Nu är vi hemma igen och förblir nog hemma resten av dagen. Känner mig lite trött i kropp & huvud så ska nog ta och vila mig lite . . Regnet har gjort mig orkelös känner jag och tills imorgon beställer jag sol & värme, Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0