Mvc besök & föräldra grupp

Hejsan på kvällskvisten!
Vi har varit i farten mer eller mindre hela dagen. Hade mvc tid kl 13.00 och där fick vi göra alla obligatoiska tester som man gör varje gång. Eller ja dom mätte min mage för första gången idag & så fick vi ju höra på hjärtljudet igen som alltid är lika härligt! ♥ Man kunde riktigt höra hur han sprang runt där i magen och hela magen skakade till bokstavligen när lillen sparkade :) Fick även ordinationer att börja äta järn & folsyre tabletter eftersom mitt järnvärde hade sjunkit rejält sen sist så det blev ett snabb visit till apoteket också. Vi blev även anmälda till föräldra gruppen som var för första gången idag och det var ju helt trevligt. Pratade bara lite sådär allmänt nu första gången men nästa gång ska vi prata om förlossning och få se en film. Det var även kul att träffa andra blivande första gångs föräldrar!
Det enda dåliga med denna dag är att jag mått totalt crap hela dagen. Så det var just och just att jag klarade av mina besök idag. Näsan har runnit som Niagra falls & huvudet känns sprängfyllt med ja jag vet inte riktigt vad och ögonen rinner utav tusan och ont i halsen har jag också! :(  ärligt så vet jag inte om jag orkar känna mig såhär dålig nåmer. Känns så trist att sitta och klaga men ingen mår ju tipp topp alltid, så är det ju bara!
Tänkte jag skulle titta veckans avsnitt av The hills och fortsätta snyta floder ;)

God natt på er alla!
Hoppas jag mår bättre imorgon.



Vecka 24+3

SF mått : 23cm, helt normalt.
Hjärtljud: kring 145-150
Min vikt: 61kg, har alltså gått upp 7kg sen inskrivningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0