Lite dåligt med update

Hej & välkommen säger vi till en ny vecka!
Blev inge bloggande igår alls då vi var i farten mest hela dagen, hälsade på hos min bror och J´s pappa. Kom inte hem förrän vid halv åtta nångång och eftersom det blev så sent så lagades det inte heller nå mat utan det blev takeaway från max. Efter maten ut med vovvarna, duschen och sen hoppa i sängen och kolla film.
Det var dåligt väder igår, regn och moln men idag skiner solen så fint därute. Planerade att jag skulle fixa rosbuskarna på baksidan av huset idag men efter att ha flängt runt lite igen & efter maten kände jag bara näe jag tar det imorgon! Ska dammsuga huset och plocka undan grejer i stället tänkte jag. Så det ska jag ta itu med nu :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0