It´s monday and sunny

God morgon!
En tidig morgon för min del då jag ville pussa & krama älskling hejdå som ska åka och jobba i några dagar i finland. Jag är ensammen här med alla djuren igen men tiden kommer nog att gå fort, har massor som jag ska försöka få bortgjort nu under veckan. Det är soligt och fint idag & det lär nog bli en varm dag. Det uppskattas verkligen! :) Ska nog vara ute på gården och fortsätta kratta lite löv nu när nästan all snö har smältit bort.

Har glömt bort att säga att jag ska till frisören på onsdag, Ä N T L I G E N ! :) Ni förstår inte hur jag längtat att få detta barr klippt. Åh det ska bli så fint sen. Mamma var snäll & betalade åt mig som är lite av en fattiglapp förtillfället ! :=)
Ska försöka behålla så mkt som möjligt på längden då jag inte vill bli korthårig igen och lugg ska införskaffas igen då jag trivdes i det så mycket förut. Måste ju alltid fixas varje morgon & lär bli varmt till sommaren men det skiter jag i :)
Sen ska jag be henne förtunna av lite av mitt hår om det går på något sätt.


Jag med lugg 2005 tror jag det var!


Hoppas ni får en bra start på veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0