Ingen bra dag

Hade ingen bra dag igår. Hade ont i halsen, kände mig febrig & jaa mådde helt enkelt bajs!
Därav brist på bloggande men idag mår jag bättre även om näsan rinner stup i kvarten ;) Ohh nej tänk om jag drabbats av svinsjukan? Näe man ska inte börja inbilla sig för då går det illa. Har ju klarat mig från vinterns alla sjukdomar så det är väl på tiden att jag också skulle drabbas av nån liten influensa. Hoppas det bara stannar där också!
Försökte pigga upp mig själv på kvällen med ett fotbad & målade mina tånaglar med älsklings fägen Poppy red och det gick ju lite sisådär. Magen tar redan emot ganska bra så får se hur jag ska fixa det här med tånagelmålningen i sommar :) Nu ska jag äta min andra portion frukost för idag . .

Trevlig onsdag på er alla . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0