Dagen kom & dagen gick

Så börjar denna dag nå sitt slut och inte blev det o fixa med gården idag, städade sovrummet & dammsög huset i stället. När man bor i ett hus tar sysslorna aldrig slut känns det som. Nåväl idag blev vi bjudna på middag hos J´s farmor så vi har varit där och ätit. När vi kom hem började jag med mitt lilla projekt som jag tänkt göra ett tag nu men bara inte fått fingret ur arslet för att göra. Ni får se bilder imorgon på vad det är! :)
Har suttit och funderat på att jag är ganska dålig på att publicera bilder på bloggen, tråkigt tycker jag så det ska jag förbättra mig på! I promise :)
Nu börjar det vara hög tid att ta ut vovvarna på kisserunda . . .

God natt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0