Dagen i stort sett

Öppnade mina blå lite efter 8 imorse och kände mig så pigg & glad! :) Hade och har fortfarande lite ont i halsen men det tänkte jag inte låta mig störas av minsann. Drack min morgon kaffe & läste lite bloggar, åt frukost & sen målade jag klart det sista jag hade av mitt projekt. Sen gick jag en runda med vovvarna och efter det började jag sopa gården och efter sopandet så tog jag en behövlig paus i solen, så underbart det var. Nu är det inte mkt kvar att sopa, bara lite kring bilarna. Det var lovat regn och kallt för idag men istället fick vi sol & värme, man tackar så mycket! :=) I skuggan stod det 15+ så det måste ju ha vart kring 20 i solen nästan. Sånt vill vi gärna ha mer av. Har även hunnit tvätta kläder, vara till stan och lämna baby kläder som vi ej behöver, varit en sväng till mina föräldrar & fotat barbordet som ska säljas. Mmm det har varit en fullspäckad dag men ändå trevlig.
Nu ska jag hämta ett glas vatten & resten av lördagsgodiset som blev över och läsa lite bloggar . . .

Hoppas ni haft en lika härlig dag som jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0