Cheesecake

Hejsan alla . .
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, förutom lite magknip men det börjar gå över som tur är.
Igår när vi var och handlade grejer till smörgåstårtan som jag ska baka imorgon så köpte vi samtidgt ingredienser till en Cheesecake som jag velat göra. Hittade receptet hos bloggaren Prinsessans dagbok . Sagt och gjort så gjorde jag den igår kväll & imorse så garnerade jag den med färska jordgubbar & sen så var det dags att provsmaka o . . joo den var jätte god! :=) Något söt men nästa gång ska jag ha i lite mer och olika bär så blir det ännu godare!

 

Om ni vill ha receptet så är det bara att hojjta till! :)



Kommentarer
Postat av: Josse

Vad gott med cheesecake :D

2009-05-23 @ 18:56:15
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0