Busy day

Hej hej . .
Gud vilket väder vi har idag. Det bara regnar konstants alltså, uscha va tråkigt! Nåväl idag har det inte blivit nå bloggande eftersom vi fixat till josefines fest som är på G just nu. Har sminkat henne & fixat håret, bakat muffins och glasyrerat dom ;) Om man nu säger så? Eller där ljög jag lite, vi har bara bakat dom gluten fria muffinsen resten köpte vi i affären! ;=) Har fotat min fina dukning & dom läckra muffinsen så får ni se sen. Även födelsedags barnet som är så fin idag! :) Nu ska jag fortsätta med mitt här & snart måste jag hjälpa till med en tävling.

Hej så länge mina vänner . .

Kommentarer
Postat av: Josse

Tacktack:D Det skiljer ju inte så många veckor mellan oss heller, vilket datum har du bf? :)



Hehe kuul med hundar, då har du att göra om dagarna ;) Själv har jag en vovve :) Kram

2009-05-09 @ 19:42:08
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0