Bara jag uppe?

Good morgon . .
Har vaknat as tidigt idag, kl.5.30 närmare bestämt för då hade Didi bestämt sig att han skulle minsann ut & bajsa.
När vi kommer in så skakar han på sig och vad händer inte då ? Jo löspoopet flyger överallt i hallen. Trevlig morgon med andra ord! Förökte somna om men gav upp eftersom jag sällan kan somna om ifall jag vaknat till nog mkt. Så jag gick ner, kokade kaffe, åt en yoghurt och läste reklam medans jag väntade på kaffet. Nu sitter jag här, förmodligen helt ensam vid den här tiden ;) Idag mår jag aningens bättre, men bara aningens. Men har inte tid att vara sjuk då vi ska och fira min lilla syster som fyller 12 år idag och så har jag lovat åka med henne och köpa grejer till hennes party imorgon.

Här regnar det föresten idag, hoppas ni andra har lite bättre väder än vi här i norr! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Vad kul att du läser min blogg :) Grattis till graviditeten! Det var herrans tidigt du steg upp idag hehe, vad har du för vovve? :)



MVH Josse

2009-05-08 @ 09:52:04
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0