1 maj

Nu har vi gått in i maj månad och det är verkligen inte länge kvar till sommaren nu! Längtar :)
Gårdagen valborgsfirande var jätte trevligt, maten var helt underbart god & så var även efterätten! Spelade lite spel mot natte timmarna tills vi bestämde oss för att åka hem. Tittade även lite på maj brasan som jag inte sett på många år. Vännerna som vi var hos bor nära där vars man tänder brasan så det var bara att kika ut genom fönstret :)
Både idag och igår hade vi fint väder & sol hela dagen men det blåste ganska hårt igår, något som jag hoppas vi ska slippa idag då jag tänkte fortsätta sopa gården lite senare. Nu är det dags för mig att värma lite lunch, gårdagens rester ;=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0