Vovve promenad

Hejsan!
Imorse vaknade jag utvilad med kände mig lite "blue" pga mardrömmar.
Även fast jag vaknade till & förstod att det bara var en dröm så blev jag så ledsen att jag faktiskt grät en skvätt. Mådde genast bättre efteråt & somnade om. Men vill ju gärna ha glada drömmar istället i fortsättningen!
Idag bestämde jag mig för att promenera hem till mina föräldrar med Daisy som redan 100m från huset la sig ner & skulle absolut inte gå mera, men fick henne att gå till slut ändå.
Väl hemma hos päronen hade hon fullt upp med att bossa med alla valpar & hanhundar, tikar dom är allt ärtiga ska ni veta! ;P Nåja gick jätte bra och tillslut så respekterade dom hennes önskan att bli lämnad ifred.
Sen promenerade vi hem & hon gick så fint hela vägen utan att streta emot! :=)
Nu sitter jag här vid datorn och har läst lite bloggar samt ätit två knäckemackor m kaviar på, gott var det. Magen känns riktigt uppblåst idag, vet inte riktigt varför men den känns STOR . . .

Har suttit och funderat på vad jag ska använda som vårjacka/sommarjacka när magen blivit stor. Har ju massor med nya jackor men dom kommer jag ju absolut inte kunna stänga & vill ju helst ha en som just går att stänga ifall det är regnigt och dåligt väder ute, annars funkar ju koftor & kavajer också lika bra att ha öppet. Hittade ialf en som kanske kommer att passa, den är från Ginatricot och ser mest ut som nånslags lite längre allvädersjacka men tror ändå den kan vara riktigt fin när man har den på. Min jacka från H&M som jag köpte i vintras kommer snart att vara alldeles för tajt, samma är det med ullkappan men än så länge går dom & ska försöka använda dom så länge det går!

Har ni nå förslag på en bra jacka till sommaren för en med stor mage? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0