Twilight

God morgon go morgon ...
Inatt har jag sovit gott utan mardrömmar & känner mig utvilad så min morgon började bättre än igår.
Igår kollade vi filmen Twilight och jäklars vad bra den var! Den var så bra att jag höll mig vaken genom hela filmen och kände mig inte ens trött, något som inte händer ofta nuförtiden :=) Ville att filmen skulle fortsätta i tim & aldrig ta slut men det gjorde den ju, men den slutade lite sådär mystiskt som att det kanske kommer en tvåa så småningom. Det hoppas jag ialf att det gör! :)
Idag har jag planerat att kanske gå till mina föräldrar igen men nu med gamlingen Didi. Har varit så extremt lat av mig sen i julas och känner att jag måste boosta upp min kondition lite grann, så att jag inte sunkar ihop totalt!
Imorgon får jag förhoppninsvis köpt ett paket hårfärg av nåt slag så jag kan piffa upp mitt tillfälliga tråkiga yttre. Hade tänkt mig guldbrun eller mörkbrun. Har förgäves försökt hitta Castings guldbruna färg som kom ut för länge sen & jag tror att det var Penelope Cruze som gjorde reklamen för den, men jag lyckas inte hittade den nånstans. Om någon där ute vet eller har sett den i nån affär här i happis så hojta gärna till! :=)
Har funderat på att ta en tripp till canarie öarna också, med det menar jag naturligtvis solariet ;P Skulle vilja få lite färg om kinderna men vet inte om man kan göra det med bebis i magen? Hur kommer den att påverkas av det? Har ju hört att man kan få mörka pigment fläckar men det är inte något som jag är så brydd om.
Nåja ska kolla upp det så får vi ju se!

Trevlig onsdag på rara . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0