Tuesday

God morgon på er rara ..
Stigit upp sju idag och det gick hur bra som helst. Syster sover över hos oss och håller mig sällskap nu när J är borta i en vecka. Känns inte lika ensamt. Har ju vovvarna & katten så är ju aldrig ensam men ändå ni fattar säkert . . .
Idag ska jag fortsätta fixa här hemma, har en lykta som ska upp över matbordet & så ska jag nog städa toaletten och fixa till där så den blir lite trevligare. och så har jag ju kläder som ska tvättas och hängas på tork, som vanligt! =)
Vet inte om det blir nån lång promenad idag, solen skiner men det är kallt. Nåja kanske lite senare mot dagen så kanske det har värmts upp lite? =)
Just nu lyssnar jag på alla tre vovvar som leker med varandra, förstår inte varför man måste morra och skälla när man ska leka? =) Haha

Trevlig tisdag önskar jag er alla . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0