Thank god it´s friday

Nog ska det bli skönt med helg men hade behövt en till vardag så hade jag hunnit göra en grej som jag verkligen måste göra! :) Sitter här hemma hos föräldrarna och ska vara här hela helgen. Hade ju planerat att göra bort ärendet idag men jag jobbar till 17.00 & på lunchen kan jag inte för då har även dom lunch!
Herreminge vad trött jag var igårkväll, kollade på mina inspelade program Unga mödrar, förlossningskliniken & ghost whisperer men somnade mot slutet & kunde inte hålla ögonen öppna nåmer . . . Visst kollar jag på intressanta program ? :=) Försöker förbereda mig på vad som komma skall ju!

Idag är vi på v.15+0 exakt på dagen :) Tiden går fort kan jag lova & nu börjar magen ta form tycker jag. Även om den fortfarande är liten så är den större än vad den varit innan!
Bara drygt två veckor kvar till ultrat, åhh ska bli så kul! :=)

Hoppas ni får en toppen helg alla rara . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0