Sortering av baby kläder

Hej i huset såhär på kvälls kvisten!
Har varit i farten halva dagen, storhandlat som jag skrev tidigare och så har vi varit till J´s faster och hämtat babykläder & babysaker. Och det var mkt och gå igenom och har nu lagt undan tre påsar som vi ska ha. En påse med neutrala kläder som går på både pojke och flicka samt en påse enbart för pojke och en för enbart flicka! :=) Så nu återstår bara och se vad det blir innan jag börjar och tvätta kläderna o såå. Var helt slut efter att jag gått igenom dom som tog ca 1 och halv timma . . . Nu ska jag faktsikt gå ner & byta till pyjamas och fixa nåt kvälls fika och kolla två avsnitt av ghost whisperer på tv400!

God natt mina vänner . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0