Saturday morning

Hej mina vänner . .
Det var meningen att jag skulle ta en lååång sovmorgon idag med öppnade mina blå redan just före 8 . . typiskt! =)
Nåja tar kanske en middagstupplur senare så att jag inte blir alltför trött mot kvällen. Vill ju inte vara en tråkmåns som åker hem för tidigt. Idag är det strålande sol ute men dock lite kallt men det gör ingenting för lika glad är man förde!
Idag tänkte jag låna mamma symaskin och sy mina mama jeans som ligger i garderoben helt oanvända. Måste förkorta dom och sy in lite i knäna, blir annars så fult och slappt där.
Så det blir nog dom byxorna som jag ska ha ikväll eller så kör jag på klänning, men vilken klänning?
Känns just nu om att mina garderob ekar tomt fast det är det sista den gör. Men det känns väl bara så för att allt inte passar på mig nåmer! Tror nog att jag måste testa lite outfits & inspirera mig själv på nytt =)
Hittade några bra sidor på nätet som hade fina mama kläder, lite dyra dock men man behöver ju inte köpa allt.
Behöver ännu några plagg så jag klarar mig genom sommaren.

Ha en super nice lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0