Otursdag igen?

God morgon . .
Är det nån annan än jag som märkt att det är fredagen 13:e 3 gånger det här året?
Näe lika bra och inte bry sig eller hur, man får helt enkelt tänka att det är vilken dag på året som helst, även om jag tror på övernaturliga grejer! :=) Kom aldrig två avsnitt av Ghost whisperer igårkväll men hann ju se ena eller nästan ialf. Vi har ju den här boxern med spela in funktionen men den brukar fastna ibland så brukar jag lägga på den kanalen som programmet kommer på och spola tillbaka istället, grejen är bara att man får inte byta kanal för då försvinner det & vad gjorde jag inte igår kväll när jag skulle spola över reklamen om inte byta kanal? jo missade slutet av programmet & så sur jag blev på mig själv! Bättre lycka nästa gång :)

Idag tänkte jag att jag ska vara på en tävling för första gången som en tjej har på sin blogg, kan ju vara kul och testa lyckan! :) annnars händer det inte mkt om jag inte åker in till stan en sväng, will see.

Va ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0