Måndag

Hej hej . .
Har inte bloggat nåt idag förrän nu. Kom inte hem förrän halv 4 inatt då päronen kom hem med valparna & så det var sängen på en gång och på morgonen så har vi bara ätit frukost & sen åkt iväg på ärenden!
Nu har jag ju i försig varit hemma några tim men har städat i middagsrummet o såå så tiden har inte riktigt funnits.
Har massa planer på vad jag ska göra här hemma så fort pengar börjar komma in & det mesta är för en jätte billig peng så behöver inte heller ha dåligt samvete för det! :)
 I N S P I R A T I O N E N  B A R A  F L Ö D E R !!
Såklart ska ju baby grejerna prioriteras i första hand men det verkar ju ordna sig med det mesta så det är jag riktigt glad för! :) Åhh vill så gärna börja fixa HELST NU men va ska jag pyssla med i sommar då? :P

Ska lägga upp lite bilder på vovvarna innan Unga mödrar börjar . . så får ni se dom söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0