Lördag

Idag har vi haft sovmorgon eller det är ju sovmorgon för mig att sova till kl.10 istället för kl 7.00 ! ;=)
Igår på dagen var jag och hälsade på brorsönerna & S . . satt och snackade massa tjej stuff samt om bebisar & graviditet. Något som är väldigt inne för mig just nu! :=) Sen körde jag bara fort hem för och äta mat & efter det åkte vi in till stan för att kolla på asplövens hockey match via internet hos J´s kompis. Efter hockey matchen körde jag dom till KGB & tänkte först följa med in jag också men vart så trött så jag åkte hem istället, gick ut med vovvarna & la mig på soffan och kollade gamla avsnitt av Big brother. Det var året då Linda rosing var med. Nog har jag konstaterat att det var samma intriger & disskutioner som pågick i huset om & om & om igen! Men kul var det ju att se :=)

Idag är det molnigt här i norrland, regnar snöblask och det får det gärna göra om det gör att snön smälter fortare ;=)
Idag har jag inget planerat med den finns en hel del tvätt som skulle behövas tvättas. Därbland massa babykläder & tänkte nog att jag tvättar dom "neutrala" kläderna redan nu så är det ju gjort. Testade föresten en av mina blusar igår före jag åkte till stan, tänkte att den går nog säkert på mig men icke sa nicke det gjorde den inte. Lite lustigt för även om jag vet att magen vuxit så har jag inte riktigt lagt märke till hur mycket egentligen . . Måste ta & sy mina mama jeans snarast också, vill ju inte gå runt i samma byxor hela tiden!

Trevlig helg på er alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0