Lång dag

Idag har det varit en lång dag & jaa jag är trött även om jag inte hann göra det viktigaste på listan idag men men så blir det ibland & det är ju en ny dag imorgon!
Har vaknat just före 8 imorse, läste lite bloggar & drack underbar morgonkaffe. Sen var det bara att sätta igång och göra smörgåstårtan som tog nästan 2 tim att göra, göra fyllningen, hacka allt i små bitar och skära brödet . . puhh!!
Sen var det en snabb dusch som gällde, sen tutta & köra in mot stan och lämna packet, hämta tjejorna & sen åka till gallerian! Tittade runt på allt fint man skulle vilja ha men inte har råd att köpa, trist men kul ändå! :)
Sen blev det en kopp kaffe hos Hannas päron & sen tutta & köra hem igen för att snabbt dammsuga bort dammråttor så man inte skäms när gästerna kommer & äta en bit också så man inte faller ihop av hunger . . .
Ska nog ta nåt mer att äta tror jag, blev inte riktigt mätt . .

Snart är det helg & då ska jag vara häst/hund/barnvakt, men det ska nog gå bra! Har ju gjort alla andra gånger också! :)

Trevlig torsdags kväll på er rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0