Kalas lördag

Idag har jag varit hem till föräldrarna & ätit tårta då min pappa har födelsedag idag :) Även våran gamling Didi fyller år idag, nämligen 9år! Ett stort grattis till båda två!:)
Annars har jag gjort massa nödvändigheter så som renbädda sängen, dammsugit & tvättat tvätt. Har även varit ute på gården med alla vovvar och lekt med en boll. Det tyckte alla tre var så jätte skoj :)
Idag har det varit lite varmare & jag har inte känt mig alls frusen eller risig så det har varit riktigt skönt. Men jag åt alldelse nyss och nu känner jag hur hela jag bara vill vila ett tag, blir så trött efter att jag ätit. Vet inte om det är nån graviditets grej men antar det för har inte blivit såhär trött förut. Ska ändå inte lägga mig utan ska börja stryka lite rentvättade baby kläder & ska nog även kolla hur mkt det finns i vilken storlek så jag vet vad som behövs köpas.

Trevlig lördag på er rara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0