God morgon måndag!

Ny vecka igen och här är vädret inte det bästa, molningt och inte en skymt av solen på flera mil . Igår snöade det i princip hela dagen så "Hello vinterland" är väl passande att säga! Jag har då sovit jätte bra inatt med Bonus brevid mig, han har varit väldigt gosig nu när älskling inte är hemma. . . Antar att han saknat honom! :=) Hursomhelst, idag kommer älskling ♥ äntligen hem igen, efter en vecka av sovande utan honom så ska det bli skönt att ha honom brevid mig igen! Man märker inte hur mycket man saknar nån förrän dom åker iväg ett tag, lustigt va? Men tror nog att det är bra i alla förhållanden att vara ifrån varandra ibland och hinna sakna den andra. Sa ju för nån dag sen att jag tror jag kände bebisen i magen och nog måste det vara så att jag kände rätt. För varje kväll jag lägger mig ner så känner jag små buffar, inte så att det är kännbart på magen men inne i magen känns det så tydligt! ♥ :=)
Vårat lillhjärta

Hoppas ni får en bra start på den nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0