En tripp till gallerian

Idag har jag och syster strosat runt på Gallerian i torne. Hittade lagom mycket & precis det jag vill ha till sommaren! :)
Men hade inga pengar att köpa något denna gång så det får vänta till ett annat tillfälle. Hittade en del baby kläder också men ska titta lite närmare på det sen när det börjar vara dags att köpa. Hittade en parfym som jag vill köpa till älskling ♥ men även den får vänta ett tag . . Ja allt får helt enkelt vänta ett tag! :) Men måste ändå säga att det var så kul att bara gå runt och kolla på allt. Jag blev så glad av alla glada färger på kläderna så det fick mig att storm längta till sommaren! Gick runt och log nästan hela tiden.
Resten av dagen ska jag bara ta det lungt & samla på mig nya krafter och ikväll ska vi se " Jag vet vad du gjorde förra sommaren"   . . jag som älskar rysare tycker det ska bli kul att se den, var ett tag sen! :)

Nu önskar jag er alla en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0