Ursäkta mig

Ni får ursäkta mig för dålig update idag, vi har gjort lite det ena och det andra så där har ni orsaken! :)
Kom hem kring 6 och började genast laga middag, hemgjord kebab pizza blev det & det var super gott! Har inte hunnit göra moussen " efterätten"  för alla kastruller är i diskmaskinen så jag får vänta ett tag. Vart en liten lite promenad med Bonus & Didi, Daisy däremot fick springa lite på gården i stället, är fortfarande helt öm om fossingarna! Blev aldrig nå varmt fotbad & pedikyrerande av fötterna igår, tog ett kallt fotbad i stället och det hjälpte lite för stunden. På kvällen fick jag fotmassage av älskling, det var skönt & hjälpte lite mer. Har även  tagit fram min fotmassörs grej, en pinne som man rullar fötterna på & det hjälper också lite grann.

Bebisen känner man mer och mer för varje dag som går. Och det häftiga är att man känner inte bara sparkar utan rörelser som han gör med kroppen. Ibland drar han antingen foten eller handen över hela magen! =) Känns helt underbart! Inte så länge kvar nåmer, ca 10 veckor men det kan ju bli lite mer eller mindre, det vet man aldrig. Lilla älskade skrutten i magen! ♥

Imorgon tänkte jag åka förbi på ikea & köpa lite gröna krukväxter, har fyra st tomma krukor som väntar på växter i fönstrena. Ser ju ganska tomt ut för tillfället om man säger så  ;)  Annars så hoppas jag på sol & värme, värme har vi haft idag men ingen sol. Har legat åska & regn i vädret hela dagen, men inget av dom har vi fått ännu.

Ni får ha en så trevlig lördagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0