Sveriges nationaldag

God morgon allihopa!
Idag är det den 6 juni och sveriges nationaldag, något som jag inte firar desstomer utan det var väl mer när man som liten gick i skolan och var tvungen att marschera till torget och sjunga! ;) Nåväl inget bra sveriges nationaldag väder har vi heller, ca 6+ och det är ju svainkallt ju . . inte alls kul :( Så jag hoppas verkligen att det vänder snart så vi får sol & värme!
Igår var vi ju som sagt på födelsedagsfika och vi åkte faktiskt tillbaka efter att ha varit hem och ätit och gått ut med vovvarna. Vi satt där och spelade ett sällskaps spel som jag tyväär har glömt namnet på men kul var det. Vi blev kvar till nästan 1 snåret & konstigt nog så var jag inte så trött, förräns jag la mig i sängen så att säga! ;) Idag ska vi grilla flintastek till lunch/middag och resten av dagen har vi inga planer på.

Brukar ni fira denna dag på någet speciellt sätt? :)

Trevlig lördag önskar jag er alla . . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0