Söndag = hett!

Hej hej. . . va gör ni denna OTROLIGT varma söndag? Själv gör jag inte så mkt idag. Tar en paus från solandet idag, känner att jag får värmeslag snart & mina stackars fötter som börjar vara som små feta falukorvar ;) Nåväl igår blev det ingen lugn hemma kväll utan vi var till stan och cruisade runt lite. Evigheter sen man gjorde det & inte var det ju mkt folk ute i happis. Lite mer i torne men inte överdrivet mkt heller. Vi kom hem kring halv tre nångång "kors i taket" att jag höll mig vaken så länge ;) Och idag vaknade jag kring halv tio och ni ska veta att det var svain varmt i sovrummet, höll på att svettas ihjäl. Har egentligen inte så mkt mer intressant att skriva idag, vi tar det bara lugnt, äter massa glass, glor tv, spelar o sånt . . . En perfekt söndag just denna söndag!

Imorgon får det gärna vara fint väder igen för då tänkte jag pallra mig till stranden igen! :)

Ni får ha en så bra & soligt söndag så hörs vi mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Josse

Ok, nej men man ska inte vara för rädd för mat när man är gravid jag äter ju tex kallrökt lax rätt ofta men fryser den före så då ska det ju inte vara farligt. Var mjukglassen god då? Oj vad sugen jag blir, vi brukar äta i luleå med noisettesås och daimkulor.. det är väldigt gott;)



Vilket underbart sommarväder och det verkar ju ska hålla i sig ett par dagar till! Kram

2009-06-28 @ 20:46:39
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0