lördag 27 juni

Goddagens! Idag fick vi ännu en till varm & solig dag så jag har naturligtvis legat ute och solat :) Men nu så kom molnen och måste säga att lite skönt är det ändå, för nu har vi haft det riktigt varmt i flera dagar i sträck, så det får gärna komma en droppe regn här emellan. Men sen måste solen återvända ;)

Ja min dag har väl mest sett ut så här . .
• Ut m vovvarna på morgonen
• Ätit frukost
• Promenerat m vovvarna
• Solat
• Ätit lunch
• Solat
• Tagit en dusch
• Dammsugit

Och nu sitter jag här vid datorn och känner mig alldeles för varm för tillfället. Vill ta ett iskallt dopp känns det som . Bebisen han är också riktigt vild i magen just nu, tror nog han är lite hungrig för det är jag också :) Ska ta och slänga in lite smuttstvätt i tvättmaskinen & sen ska jag äta något, tror det blir karelska piroger, känner mig lite sugen på dom faktiskt. By the way, ni skulle ha sett Bonus igår när han badade, han måste ha varit en fisk i förra livet eller nåt så mkt som han älskar vattnet:) Didi han tyckte också om att bada men tog det lite lugnare & Daisy hon var som vanligt inte så förtjust i vattnet men lite fick vi henne och bada ändå. Dom fick svalkat av sig ialf . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0