Godmorn midsommardag

Blev inge sol för vår del igår vilket kändes väldigt trist men så tror jag inte många andra fick det heller! Så vi åt våran midsommarmiddag inomhus i stället. Blev lite grillad kött & korv, klyftpotatis med kallsåser, sallad & till efterrätt Snickertårta! :) Mumsigt var det. Efter middagen så badadaes det lite bastu ( killarna inte vi tjejer ) och sen splelades det lite sällskapsspel & guitar hero. En riktigt trevlig & lugn kväll! Måste ändå säga att nog hade jag önskat att jag också hade kunnat ta en cider eller två men det får vänta ett litet tag ännu! :)

Idag har vi sol ute konstigt nog, får se hur länge det varar. Har planerat att jag ska gå ut och sitta i solen men det brukar sluta med att alla molnen kommer så jag vet inte om jag ids . . jo det gör jag allt minsann! ;)
Idag ska jag bara njuta . . .

Önskar er alla en härlig & solig midsommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0