God morgon fredag

Här hos oss är det ca 7+ ute och blåsigt, usch så tråkigt!
Så jag ska passa på att städa lite grann idag. Har ju lovat mig själv att göra bort det till helgen så man slipper gå runt hela dagen inne en fin lördag/söndag & städa för det är ju super tråkigt! Nåväl senare mot dagen ska vi till vänner, har blivit bjudna på födelsedags fika. Resten av dagen vet jag inte vad det blir av med, känns så himla tråkigt just nu. Läste föresten på aftonbladet att skatte pengarna ska börja dyka upp på våra konton i slutet av nästa vecka torsdag-fredag oavsett vars i landet du bor! :) Det var en roligt att få höra och vet ni vad det betyder? Joo jag ska åka och handla baby grejer, ni vet täcken, påslakan, nappflaskor mm. Finally säger jag bara! =) Ska även boka in en tripp till Hanna gumman i älvsbyn, jätte länge sen jag var dit ju. Ska bli så kul att få umgås lite mer med henne!

Näe om man nu skulle ta tag i städningen. See ya´l later ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi nä men det tänker man inte alltid på, det blir ju som rätt trångt i magen det såg jag ju på ul och ändå har jag en rätt liten bebis. Tänk på 8 veckor, DÅ är det nog riktigt trångt ;D



Jag har städat klart nu, är alldeles svettig haha! Så snart blir det lunch och tv en stund :) Lycka till med din städning, man ska göra bort det före helgen så trist att måstas städa då eller gå och irritera sig på att det är ostädat!



Jaaa visst är det bra med skattepengarna, väldigt passande för min del också då jag är utan inkomst i sommar (fick sista studiebidraget i maj) så det var ju jättebra att få tillbaka på skatten :)

2009-06-05 @ 11:31:47
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0