Dagens "göra" lista

God morgon alla . .
Idag hade jag minsann inte svårt att vakna alls så soligt och fint som det är idag! :) Öppnade mina blå klockan 06.30 och eftersom syster sov över här så har jag redan varit till stan en sväng och släppt av henne på skolan.
Dagens bestyr är för det mesta dels roliga men även lite tråkiga måsten :

Lång promis med vovvarna- Blir nog en till runda senare
Tvätta mattor
• Dammsuga & moppa golven
• Kanske hinna sitta i solen ett tag och andas ;)
Sista föräldra träffen kl.15.00
IKEA & handla baby stuff :)
• Springa in på lite olika affärer & se vad som finns.
• Skicka iväg min mamma ledighets planering eller vad man nu kallar det.

Ungerfär så ser min dag ut i stort sett . . Så det är väl lika att sätta igång! :)

Ha en så jätte bra onsdag allihopa så hörs vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: Josse

Tacktack, jag gillade den riktigt mkt också. Fin både till klänning och byxor :D



Verkar som en skoj dag du har framför dig, hoppas du hittar fina babysaker :) KRAM

2009-06-10 @ 10:44:23
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0