Dagen idag

Go kväll . . .
Även denna dag har gått fort och det är redan kväll. Nåväl idag har jag varit ute nästan hela dagen. Har varit ute på rpmenad med alla tre vovvar och så har jag suttit och solat, hälsat på mina brorsöner & även där suttit ute och solat. Det blev verklige stekhet framemot dagen & mer sånt vill vi gärna ha! ;)
Var förbi på gallerian en sväng och köpte ett par byxor till lillen, märkte efter byråstädningen att vi inte hade så många byxor i minsta storleken. Till mig blev det ett trosköp, har massa här hemma men kan använda kanske 10% av dom eftersom dom flesta skaver och är för små. Nu har dom även börjat med reorna så här lagom till att jag redan varit och handlat kläder. Typiskt säger jag bara, min tur som vanligt.
Nåväl inte mkt mer att rapportera idag, känner mig lite tråkig & trött just nu så roligare än såhär blir det inte idag.
Ni får ha en så bra kväll & så hörs vi mer imorgon! :)


P.s Lillen tycker verkligen om min höger sida, är helt öm på sidan. Han har varit helt vild nästan hela dagen idag . . riktigt kul men han får mer än gärna byta sida ibland :) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0