Dagen i stort sett

Idag har jag varit duktig på att promenera. Gick först en lång prommis med Daisy & Bonus. Sen promenerade jag med Didi till mina föräldrar :=) Men det känns bara skönt att få röra på sig. Känner att om jag sitter för länge så blir kroppen stel & blaj så jag tänker minsann promenera på så gott jag kan så länge jag kan! ;=)
Åkte även förbi min bror och hämtade lite gröna växter som jag dock inte orkar plantera idag utan vi får ta det imorgon i stället. Efter besöket där åkte vi o handlade mat. Jag som har tyckt att våran katt äter jätte dåligt ville köpa massa gott till den för att kanske få han upp i vikt lite, köpte pussi burkmat & kattmjölk som han älskar . . tror ni det hjälpte? Näe han smaka bara lite och stack ut igen. Tror inte han har nå mask men vi ska ju avmaska alla snart ändå. Så jag vet inte, kanske äter han massa fåglar & möss ute eller nåt . .
Köpte även jordgubbar och vattenmelon som jag tänkte gå ner och gotta i mig nu! :)

Men först ska ni få se vad Daisy hittade på för hyss alldeles för ett tag sen . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0