Uppe med tuppen

Här hos oss är vi morgonpigga idag! Gick upp samtidigt som älskling när han skulle o jobba. Inatt & nu på morgonen så har det kommit en skvätt regn, äntligen! ;) Men nu vill jag snart ha sommarvärmen tillbaka. Kollade just på SMHI & där såg det inte så jätte positivt ut för veckan. Enda dagen med någorlunda värme var torsdag och då ska det vara 20+ så vi får hålla våra tummar & tår på att det blir så! :) Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska pyssla med, blir väl det vanliga om promenad med vovvarna och sen små städar jag väl. Nee men inte orkar jag städa hela tiden. Ska kolla runt efter lite amingsvänliga toppar och lite basics till hösten.

Önskar er en härligt start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0