Tuesday plans

Godmorgon! Idag ser det ut som att vi får strålande sol hela dagen, underbart! Om ca tre timmar har jag tid hos BM men innan dess tänkte jag gå ut och sitta i solen ett tag :) Fick veta igår att älskling kommer hem på fredag och stannar över helgen, något som inte var så självklart alldeles för ett tag sen. Men nu är jag glad! :=) Blev lite städning för min del igår ändå, övervåningen men hade ingen lust till det men nu är det ändå gjort.

Nu tänkte jag bege mig ut ett tag. Hoppas ni får en toppen tisdag! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Hoppas det går bra på mvc, men det gör det alldeles säkert! :) Vi ska dit först nästa tisdag eftersom allt såg bra ut på ul :)



Vad härligt att sambon kommer hem till helgen! Idag fick vi ju riktigt fint väder ändå :D Kram

2009-07-14 @ 10:53:59
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0