Tröttis dag verkligen

Det här med att vakna kring 6 snåret börjar trötta ut mig lite grann, speciellt när jag inte vilar nåt under dagen.
Så idag är det verkligen en tröttis dag och jag känner att jag inte har ork till absolut någonting. Vi har i alla fall varit till stan och handlat mat så jag överlever i en vecka utan älskling samt köpt mat åt honom som han kan ta med sig. Han åker imorgon & blir borta i en vecka, hur ska detta gå? Har ju alla fall vovvarna & kissen som håller mig sällskap! :)  Väntar just nu på att maten ska bli klar, pommes frites & köttbullar i ugnen, enkelt & gott o som sagt inge ork till något avancerat idag. Med det sagt så ska jag bara ta det jääätte lugnt ikväll & kika på nya avsnitten av unga mödrar ( får inte glömma ) !! ;)


En gammal bild, älskling har smygfotat mig när jag sover! ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, ja det är ju lite beroende på vad man har för färger i övrigt. Vi ville att den skulle matcha den vita spjälsängen (hensvik från ikea!) så därför målade vi vit. Fanns ju vita skötbord att köpa men tyckte de var så stora och klumpiga de flesta och vi har inte så mkt plats i sovrummet så sniglar blev perfekt! Ska lägga ut bild den sen nu när den är upp-pimpad :)



Hehe ni får tjata så att ni får sängen snart, vi tänkte montera vår i helgen och bädda den :D mysigt!



Väntar på att min karl ska komma hem nu jag har ju färdigt middagen men han jobbar över idag! Kram

2009-07-09 @ 17:27:51
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Sofia 19 & Gravid, smultronställen

Vad tycks ?! :P hehe.. fick ett resultat iaf!

2009-07-09 @ 17:34:31
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det kan jag verkligen förstå jag längtar hur mycket som helst, men pga av att folk sagt att det kan betyda otur att göra det för tidigt(skrock) väntar jag till slutet av graviditeten, annars hade jag nog vart igång och småhandlat redan nu :) söt du var när du sov :) Kram!

2009-07-09 @ 19:00:56
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0