Tik som markerar

Godmorgon gomorgon!
Sovit hyffsat bra inatt, vaknar ju av minsta lilla sak så nå tungsovare är jag inte, kan bli lite jobbigt ibland då man inte känner att man fått sova ordentligt. Bra träning för det som komma skall om inte annat? :)

Från en sak till en annan, våran tik Daisy som är 2 år har nu under det senaste löpet blivit helkonstig. Hon försöker jucka på båda hanhundarna i princip konstan vilket är skitjobbigt. Ute går hon och markerar och lyfter på bakbenet när hon ska kissa. Nu har hon även börjat hoppa upp i gäst sängen & kissar dit på en gång fast hon varit ute just innan. Nu till den stora frågan, vad ska jag göra? Det börjar tryta på mitt tålamod eftersom vi haft mkt kisseriproblem med ena hanhunden som vi fått nu bukt på någorlunda . Det känns inte alls trevligt att alltid behöva bli arg på hunden pga det här. Så ifall nån där ute har nå bra tips så lyssnar jag mer än gärna! :) & föresten så löper hon inte nåmer, så det verkar ha fastnat.

Idag ska jag vara hemma hela dagen, ja förutom att jag måste åka till stan och handla lite mat men förövrigt så tror jag nog att jag stannar hemma. På torsdag åker älskling o jobbar o blir borta i en vecka, så hoppas det blir fint väder o varmt så går dagarna lite fortare. Nåväl ska väl o klä på mig lite kläder o sen ta o pyssla med  nåt.

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken fin! Var hittade du speldosan?Nu har du inte långt kvar :) vad härligt och va fin du är :)!

2009-07-07 @ 11:01:00
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Josse

Nog finns det vanliga kläder som funkar under amning, skulle bli dyrt och onödigt att köpa massa speciella amningskläder!



Nja kan inte säga att jag är nervös, men pirrig inför hur allt kommer att starta och så :) Känns mest spännande faktiskt! Lite svårt att inse bara att det faktiskt är rätt nära nu! Hur känns det själv? :)



Tack, jag hoppas allt är bra med pyret i min mage. Lite jobbigt känns det ju men bra att få kollat upp det. Behöver ju inte vara något "fel" bara liten bebis+ att h*n ligger lågt men men. Hoppas vi får tid ganska snart iallafall. Bm trodde iaf i veckan, blir ju i sunderbyn då spec-mödravården har semesterstängt här i kalix.



KRAM!

2009-07-07 @ 13:05:37
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0